Zauważyliśmy, że używasz AdBlocka, prosimy o jego wyłączenie dla Portalu Lubliniec.Info.
Wtyczka nie wyświetla poprawie strony blokując m.in. zdjęcia.
Dzięki reklamom oglądasz ten serwis za darmo.
Reklama Lubliniec Info


Pogoda:  9 °C, 15 km/h , więcej
Złota myśl dnia:
"Każdy człowiek ma prawo czasem zwątpić i porzucić swe dzieło, natomiast nie ma prawa o nim zapomnieć" [Paulo Coelho "Piąta Góra"]

Galeria: Definitinon of House 2011 - zdjęcia

Komentarzy: 22 dodaj

doh
impreza udana ,nawet bardzo.Zrobcie znowu jakas taka impreze jeszzce w te wakacje.Tylko bardzo by było miły gdyby definition of dance albo disco polo:),gdyz przy dance i disco polo lepiej mozna by sie pobawic ale ogolnie impreza super.Dobrze zorganizowana,duzo parasoli i wogule.
2011-07-07 18:23:54 | j
Angelo
Z tego co wiem Angelo sam chcial grac o takiej godz a po drugie ktos kto go nie zna niech sie nie wypowiada. Angelo nie zgrywa z siebie wielkiej gwiazdy jest super czlowiekiem ktory traktuje kazdego na rowni. Impreza bylo udana i bylaby lepsza gdyby nie podgoda i tak jak napisal Tomek interwencja policji.
2011-07-06 23:14:08 | K
Update :P
Nie zgodzę się ze słowami "Co do Angelo, to co miał niby innego powiedzieć?;] Skoro się zgodził nie miał wyjścia." tutaj muszę Ci powiedzieć abyś poprzeglądał wywiady z Jarkiem. To jest człowiek bezpośredni i wali prosto z mostu, coś mu nie pasuje to mówi otwarcie i tyle.
2011-07-06 18:34:10 | bartosh
Impreza
Nie ma nic lepszego do działania dalej jak dobra i opanowana krytyka :). "Anpool" byłem na starym oleśnie raz i powiem było fajnie, nie wsłuchiwałem się w to czy sprzęt charczał czy też nie, nie obchodziło mnie to za bardzo, po za tym z tego co wiem tam zawsze jest postawiony namiot, który jest zamknięty z 3 stron, reasumując nie potrzebujesz takiej mocy :). Patrząc też na doświadczenie P. Adama w organizowaniu takich imprez jest na pewno dużo większe niż nasze. My się dopiero uczymy coś takiego robić, jeździmy po różnych tego typu imprezach i patrzymy co jeszcze można zorganizować. Mamy wielką nadzieje, że za rok będzie jeszcze lepiej, a każda następna edycja będzie co raz bardziej ciekawsza.
2011-07-06 18:26:54 | bartosh
drogi 'imprezowiczu' mógłbyś wybrać się na inne imprezy plenerowe prowadzone w zupełnie inny sposób, tj. choćby beach party na starym oleśnie, wtedy sobie możesz obie porównać i (jeśli się wgl zoriętujesz jakie)zobaczyć jakie są różnice, jeśli ktoś nie umie czegoś takiego prowadzić, niech poprostu się nie odzywa i da posłuchać muzyki. A co do kawałków granych naprawde niektóre były świetne gdzie same nogi się rwały, ale czasem niektóre nie wcisneło by się napewno w przegrodę 'house'- a przecież taka była tematyka tej imprezy. Co do Angelo, to co miał niby innego powiedzieć?;] Skoro się zgodził nie miał wyjścia. Czekam za rok i 3mam kciuki.
2011-07-06 17:07:38 | anpool
więcej